ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. ΟΥΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΟΥΤΕ ΜΟΛΥΒΙΑ…ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ.


ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. ΟΥΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΟΥΤΕ ΜΟΛΥΒΙΑ…ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ.

 

Πιστευω πως ολοι μας στην αρχη, αλλα και μετα, ψαχνουμε να κανουμε την ζωη μας ευκολη και οχι δυσκολη.


Ο λογος στον ελεγχο των κυψελων μεσα, και τις εργασιες που θα κανουμε μετα.



Στην αρχη πηρα βιβλιο και στυλο, εφτιαξα αριθμους τα βιδωσα, εδωσα χρηματα πολλα.


Μετα πηρα ανεξίτηλο μολυβι και εγραφα πανω για να δω τι χρειαζετε το μελισσι μεσα.


Ενας μελισσοκομος γεροντας μου ελεγε παντα ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ , μην τα κανεις δυσκολα.


Το βιβλιο χανονταν , εβρεχε και μούσκεψε δεν εγραφε ο στυλός και αλλα τετοια.


Οσπου μια μερα σκέφτηκα να μπορω να δουλεψω απλα και ευκολα αρκει να βρω εναν αλλο τροπο !!


Ετσι λοιπον μου ηρθε η ιδεα, πιστευω οτι το κανουν και αλλοι, με την πετρα η την πορτα.


Η πορτα λοιπον ειναι ευκολη και σε περιοχη οπου δεν εχουμε πετρουλες και ο λογος στις φωτο.


1) Βλεπουμε το μελισσι απο μπροστα, απο την πορτα,
      Και εγω θα σας δειξω αυτο που κανω και μου ειναι ευκολο.


   Πορτα πισω το μελισσι θελει ΠΑΤΩΜΑ.



2) Πορτα μπροστα το μελισσι θελει ΤΑΙΣΜΑ.





3) Πορτα αριστερα στην μεση το μελισσι θελει ΚΕΡΙΑ.Τελλαρα.



4) Πορτα στην μεση παραλληλα με την εισοδο το μελισσι ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,δηλ. αρωστο δεν εχει μαννα κτλ.



5) Πορτα διαγωνια με τις γωνιες το μελισσι ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΝΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ.



Το Β ειναι οτι εχει μεσα βασιλικα κελια απο βασιλοτροφια.
Αυτο κανω εγω και οταν ειμαι ετοιμος να φυγω απλα μετραω ποσες πορτες εχω πισω π.χ δηλ.
πατωματα και την επομενη μερα τα φερνω κο.κ.ε.


Δεν ξερω αμα βοηθησα καποιον αλλα νομιζω οτι δεν λεει να κραταμε δευτερια κτλ.
Πολλοι απο εσας δεν θα συμφωνησουν αλλα το να κρατας στοιχεια για την μαννα και οτι πηρες γονο απο το μελισσι ν.34 και εκανες βασιλοτροφια και εβαλες κελια στο 56 89 κτλ για να δεις αποτελεσματα του χρονου, ζησε Μαη να φας τριφύλλι.


Οταν ενα μελισσι δεν παει καλα το τιναζεις και τελος.
Εγω δεν το πασπατευω..

 

  ΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΜΕΛΙ ΛΗΘΑΙΟΝ


About melievia

Πριν από αρκετο χρονο αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μελισσοκομείο στην Β . Εύβοια με σκοπό την παράγωγη μελιού και όλων τον προϊόντων που μπορούν να φτιαχτούν από το μελί στόχος τις κίνησης αυτής είναι να φέρουμε κοντά στους ανθρώπους που ζουν στις μεγάλες πόλης τις Ελλάδας ελληνικά φυσικά προϊόντα σε καλές τιμές Υπόσχεση μας είναι ότι τα προϊόντα μας θα φτιάχνονται με φυσικούς τρόπους χωρίς την παρέμβαση τεχνιτών μεσών ώστε τα απολαμβάνετε φυσικές γεύσης και γνησία προϊόντα Σας ευχαριστούμε όλους
This entry was posted in Μελισσια. Bookmark the permalink.